
Este é o título dun interesante artigo publicado hoxe en El País e asinado por Inmaculada de la Fuente. Como podemos achegar aos adolescentes á Literatura? Debemos facer unha selección de obras clásicas que lles poidan interesar e prescindir doutras máis complexas? Habería que chegar a un término medio? Supoño que todas estas preguntas e moitas outras similares son comúns a moitos de nos.
Como docen
te tento que os meus alumnos disfruten coa lectura, máis alá das obras que aparecen na Programación da materia, pero tamén considero fundamental o coñecemento dos clásicos. Non é unha tarea fácil, por suposto, hai que facer una selección previa, fomentar o espíritu crítico, facer uso das novas tecnoloxías, propoñer actividades complementarias... En fin, seguramente todos temos experiencias que poderiamos compartir, así que recomendo a lectura deste artigo para reflexionar sobre esta cuestión.
te tento que os meus alumnos disfruten coa lectura, máis alá das obras que aparecen na Programación da materia, pero tamén considero fundamental o coñecemento dos clásicos. Non é unha tarea fácil, por suposto, hai que facer una selección previa, fomentar o espíritu crítico, facer uso das novas tecnoloxías, propoñer actividades complementarias... En fin, seguramente todos temos experiencias que poderiamos compartir, así que recomendo a lectura deste artigo para reflexionar sobre esta cuestión.
No hay comentarios:
Publicar un comentario