12/2/09

Palabras de amor


Durante este mes imos ter a posibilidade de participar na actividade que leva por título "Palabras de Amor". A mecánica é moi sinxela. Tes que escoller un dos libros que che recomendamos dende a biblioteca ( xa están separados para facilitarche o traballo) e, a continuación, elixir unha frase ou un fragmento que che guste.

Despois só tes que entrar no blog da biblioteca co texto elixido e, entre todos os propostos, faremos unha selección. O mellor será enmarcado e colocado nun lugar ben visible da nosa biblioteca.


Agardamos a vosa participación!

15 comentarios:

Anónimo dijo...

Gustoume este fragmento de "La amaba" de Anna Gavalda: "Me gusta estar contigo porque nunca me aburro. Incluso cuando no nos hablamos, incluso cuando no nos tocamos, incluso cuando no estamos en la misma habitación, no me aburro. No me aburro nunca".

Anónimo dijo...

Aínda que comento con algo de retraso,gustaríame deixar aquí escrito o fragmento que máis me gustou de Bécquer:
"Los suspiros son aire,y van al aire.
Las lágrimas son agua,y van al mar.
Dime mujer,cuando el amor se olvida,
¿sabes tú adónde va?

(rima XXXVIII)

Biblioteca do IES Pintor Colmeiro dijo...

Non te preocupes polo retraso,Patricia, o importante é que te animases a participar na actividade, que leses a Bécquer e que fixeses unha selección. Moitas graqcias.

Anónimo dijo...

do libro do grupo poético do 1927 gustoume a seguinte estrofa:
para vivir no quiero
islas, palacios, torres
¡Que alegría más alta:
vivir en los pronombres!

Anónimo dijo...

el titulo del libro es:"la amaba" de "Anna Gavalda".
Me acuedo del dia que nos conocimos.......y del dia que sellamos nuestro amor...
me acuerdo del dia de nuestra boda,tu tan guapa y a la vez tan nerviosa...para siempre y por siempre "me acuerdo de ti"

Anónimo dijo...

ESTROFA MAS BONITA DEL LIBRO: "LA AMABA" DE "ANNA GAVALDA"
DEJAME,DEJAME NO ME MALTRATES MAS .....DEJAME EL AMOR NO ES SUFRIMIENTO...TE QUIERO PERO NO AGUANTO TUS DESPRECIOS.AMAR NO ES SUFRIR PARA ESTAR ASI MEJOR DEJAMEEEE!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

ESTROFA DEL LIBRO "LA AMABA" DE "ANNA GAVALDA"

ME QUEDE UNA SEMANA SOLA MIENTRAS TU ESTABAS TRABAJANDO;POR UN LADO DESEABA QUE NUNCA VOLVIERAS PARA DEJAR DE SUFRIR PERO POR OTRO LADO MI CORAZON DESEABA QUE VOLVIERAS PORQUE TE QUIEEERRROOOO.............

Anónimo dijo...

HAY HOJAS QUE SE CAEN CADA AÑO PERO LA HOJA QUE SIGNIFICA TU AMOR NUNCA SE CAE Y PERMANECE PARA SIEMPRE EN EL ARBOL(MI CORAZON)...

Anónimo dijo...

HAY HOJAS QUE SE CAEN CADA AÑO PERO LA HOJA QUE SIGNIFICA TU AMOR NUNCA SE CAE Y PERMANECE PARA SIEMPRE EN EL ARBOL(MI CORAZON)...

Anónimo dijo...

Prólogo do libro "o único que queda é o amor" de Agustín Fernández Paz: "e cando me decato de como imos pasar por este mundo sen deixar rastro despois de levar unhas vidas estúpidas, comprendo con rabia que na vida o único que queda é o amor"

Anónimo dijo...

Poétizate de Fran Alonso

Se te enamoras
veste e non volves.
Ou chegas
e miras todo
como unha estranxeira.

Anónimo dijo...

gustoume moito un dos relatos do libro "O único que queda é o amor" de Agustín Fernández Paz:"Así, cando a morte veña visitarme, cando esa película tola pase por diante dos meus ollos, quizais consiga qu ea miña memoria quede ancorada para sempre na imaxe de Adrián, o mozo que me agasallou co primeiro libro auténticamente meu, o home co que quizais o destino me ofrecía a fortuna de emprender unha vida máis feliz"

Anónimo dijo...

dúas frases que aparecen no libro "O único que queda é o amor" de Agustín Fernández Paz: "Todas as lembranzas son sucos de bágoas" e "O tempo cúrao todo. mais que ocorre se o tempo é a enfermidade"

Anónimo dijo...

Libro: OS VELLOS NON DEBEN DE NAMORARSE, escritor: CASTELAO. Quero deixar constancia da mellor frase do libro e da fermosa canción.

Canción:

Están as nubes chorando
por un amor que morreu,
están as rúas molladas
de tanto como choveu.

Lela, Lela,
Lel´ña por quen eu morro,
quero mirarme
nas meniñas dos teus ollos.

Non me deixes
e ten compaixón de min
Sen ti non podo,
sen ti non podo vivir.

Dáme alento das tuas palabras,
dáme celme do teu corazón,
dáme lume cas tuas miradas
dáme a vida co teu doce amor.

A frase é: As verbas de amor non son sacramento.

Anónimo dijo...

ANTÍA IGLESIAS.ANTOLOGÍA DE LA LÍRICA AMOROSA.

sed de amores tenía, y dejaste
que la apagase en tu boca,
¡piadosa samaritana!,
y te encontraste sin honra,
ignorando que hay labios que secan
y manchan cuanto tocan.

ROSALÍA DE CASTRO.

LinkWithin